Menu
0
Voor 15:00 besteld, morgen in huis
Gratis verzending NL & BE
30 dagen bedenktijd
Veilig & achteraf betalen

Handleiding Mossmedia Professional

Kan ik de oordopjes gelijk gebruiken?

De oordopjes zijn bij ontvangst vaak maar voor de helft opgeladen. Je kan ze dus soms gelijk gebruiken, maar zullen de oordopjes minder lang meegaan. We adviseren u om de oordopjes eerst volledig op te laden. Dit doet u door de oordopjes in de oplaad-case een uur met de usb-lader op te laden. Hierna kunt u langer genieten van de muziek. 

Verbinden met iPhone

1. Schakel Bluetooth in op uw apparaat.
2. Open de oplaad-case van de oordopjes. Haal de oordopjes uit de oplaad-case.
Wacht enkele seconden totdat het onderstaande schermpje op uw iPhone verschijnt. Klik op verbinden. Na enkele seconden zullen de oordopjes verbonden zijn. Lukt dit niet, ga dan naar de Bluetooth-apparaten
en verbindt uw device met “Mossmedia”.

Verbinden met Android

1. Schakel de Bluetooth in op uw apparaat.
2. Open de oplaad-case van de oordopjes. Doe beide oordopjes in uw oren. Ga naar uw instellingen en open Bluetooth. Verbind met “Mossmedia”.

Hoe komt het dat er maar 1 oordopje werkt?

Dit heeft er mee te maken dat het oordopje uitgeschakeld is en/of dat de oordopjes niet met elkaar verbonden zijn. Dit is eenvoudig op te lossen:
Houdt het knopje ingedrukt van het oordopje wat niet werkt. Het oordopje zal inschakelen en automatisch met het andere oordopje verbinden. Hierna zal een stem in de oordopjes "power on" en/of "connected" zeggen. Op dit moment zijn de oordopjes met elkaar verbonden en zal het product op uw device moeten werken.

Lukt dit niet? Lees dan verder.
Zijn de oordopjes volledig opgeladen? Zo ja, kunt u het volgende proberen:
1. Schakel eerst uw Bluetooth volledig uit, probeer dan de oordopjes aan te zetten door de beide knopjes voor enkele seconden tegelijk in te drukken. De oordopjes zullen dan ‘Power on’ zeggen. Wacht dan totdat de oordopjes "connected" zeggen. Op dit moment zijn de oordopjes met elkaar verbonden.
2. Wanneer dit is gelukt, dan pas kunt u uw Bluetooth aandoen en de oordopjes verbinden met uw apparaat. De Bluetooth naam is ‘Mossmedia’.
3. De oordopjes zullen nu verbonden zijn.

Mocht u er toch niet uitkomen of problemen ervaren? Stuur onze klantenservice dan gerust een bericht op WhatsApp: +31611218468 of mail uw probleem naar [email protected]. We zijn er om te helpen.

Oordopjes opladen

De oordopjes kunnen in de oplaad-case opgeladen worden. Wanneer de oordopjes in de oplaad-case worden opgeladen verschijnen er rode lampjes op de oordopjes. Op de oplaad-box verschijnt dan een blauw lampje.

Oplaad-case opladen

Als de oplaad-case leeg is kan deze opgeladen worden met de bijgeleverde oplaadkabel. Wanneer de oplaad-case wordt opgeladen verschijnt er een knipperend rood lampje aan de onderkant van de oplaad-case. Als de oplaad-case volledig is opgeladen gaat dit lampje uit.

Oplaad-case en draadloze oordopjes tegelijk opladen

Wanneer de oplaad-case en draadloze oordopjes tegelijk worden opgeladen verschijnt er een knipperend rood lampje aan de onderkant van de oplaad-case en rode lampjes op de draadloze oordopjes.

Knopjes

1 keer drukken
Als de oordopjes verbonden zijn met uw device op het moment dat u gebeld wordt kunt u opnemen door één van de knopjes 1 keer in te drukken. U kunt dezelfde knop weer 1 keer indrukken om uw gesprek op te hangen. Als u muziek luistert kunt u door 1 keer op één knopje te drukken uw nummer op pauze zetten en verder afspelen.

2 keer drukken
Als u uw laatste of gemiste oproep wilt terugbellen kunt u één van de knopjes 2 keer indrukken.

Waarom kloppen de batterijpercentages niet?

Wanneer u een Apple device gebruikt om de oordopjes mee te koppelen kunnen de aangegeven percentages wel eens niet helemaal overeenkomen met de juiste percentages. Dit komt doordat het geen origineel Apple product is. Als u de oplaad-case met de oordopjes een uur aan de oplaadkabel oplaadt zijn de oordopjes hoogstwaarschijnlijk gewoon volledig opgeladen.

Klantenservice

Mocht u er toch niet uitkomen of problemen ervaren? Stuur onze klantenservice dan gerust een bericht op WhatsApp: +31611218468 of mail uw probleem naar [email protected]. We zijn er om te helpen.

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €0,00 en de verzending is gratis